tisdag 15 oktober 2013

Ja!! Det var ett bra tag sen jag skrev här på bloggen! Måste bli så fan mycket bättre på att blogga! Bara över ett år sen sist :-)
Det har hänt en del sen sist jag tagga här! Men idag/kväll så kommer jag inte att blogga om allt :-)

Idag så är jag arbetssökande igen!!! Men när det är arbetsbrist så är det inte mycket man kan göra åt det. Det är mycket att få ihop med papper hit och dit, A-kassan dit och arbetsförmedlingen hit. Man har bara en jävla massa skyldigheter att fixa.... Mer än heltidsarbete att vara arbetssökande!!! Ett rent hel...e är det!!!!

Är tacksam att jag får knega på ELON här i Motala. Det är bättre att få lite arbete än inget alls.... Älle???


Träningen har varit lite på hyllan till och från men har dammat av den nu... Kör mellan 3-5 pass i veckan! Det har varit tungt men det börjar släppa mer och mer! Är snart tillbaka i formen jag var innan träningen kom på hyllan.

Ja.... vad mer??!! Eh, jo!! En jävla massa men orkar inte mer nu ikväll :-)


Keep on....


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar